Mummo ja pappa kylässä

Kuukausi sitten juhlilmme Lennin 3-v synttäreitä

Viimeiset kolme viikkoa saimme nauttia Jukan vanhempien seurasta. Eilen aamulla saattelimme heidät haikein mielin lentokoneeseen. Täällä vieraat Suomesta ovat harvinaisia, joten olimme iloisia, että he jaksoivat matkustaa tänne asti. Lapset ottivat ilon irti isovanhempien seurasta ja me aikuiset saimme apua arjen pyörittämiseen.

Pääsimme myös pienelle lomalle heidän kanssaan. Ajoimme Madangiin, rannikolle ja vietimme siellä muutaman päivän. Onneksi ei ollut satanu paljon, niin tiet olivat ajettavassa kunnossa. Oli piristävää vaihtaa maisemaa puolen vuoden Ukarumpassa olon jälkeen. Vierailimme samalla reissulla viidakkoleirin isäntäperheen luona ja kävimme viidakkoleiriä katsomassa. Uimme myös ja teimme ostoksia.

Lapset korjasivat papan kanssa kottikärryt kuntoon

Nyt yritämme taas sopeutua takaisin tavalliseen arkeen.

KaisaIMG_0675

Kommentit:

Anni Holopainen - 08.11.2016

ukki ja mummo - 08.11.2016
Hei! Ompa ihania kuvia. Hienoa ,että Eevi ja Matti kävivät siellä, saivat lapset nauttia papan ja mummin seurasta. Me odotellaan innolla täällä matkakuulumisia, kunhan Eevi ja Matti toipuvat aikaerosta. Paljon rakkaita terveisiä ja halauksia teille kaikille! Rukouksin kanssanne, ukki ja mummo.

mummo - 10.11.2016
Kiitokset vieraan varaisuudestanne! Terveiset lapsille. Me ollaan ehjänä perillä kotona.

- 14.11.2016
Eevi ja Matti kävivät meillä tänään ja saimme tuliaisenne. Kaunis kiitos teille. On mukava lukea blokianne. Siunausta ja varjelusta teidän koko perheelleen jatkossakin. LIISA KANGAS (Eevin täti) RAILI JA HEIKKI HUOTARI

Ilkka P. - 23.11.2016
Lämmin kiitos terveisistänne! Tsemppiä arkeen!

Kommentti julkaistaan hyväksymisen jälkeen

5 thoughts on “Mummo ja pappa kylässä”

1. Terveisiä kylmän viimaisesta Joensuusta. Tuuli menee luihin ja ytimiin asti. Voimme hyvin. Aino valmistuu restonomiksi, Elina opiskelee international businessta ja Mirja on tokalla lukiossa ja pelaa jalkapalloa FCHertassa. Me Hannun kaa käydään entisissä töissä. Terv. Anni perheineen Mutalasta

2. Hei! Ompa ihania kuvia. Hienoa ,että Eevi ja Matti kävivät siellä, saivat lapset nauttia papan ja mummin seurasta. Me odotellaan innolla täällä matkakuulumisia, kunhan Eevi ja Matti toipuvat aikaerosta. Paljon rakkaita terveisiä ja halauksia teille kaikille!
    Rukouksin kanssanne, ukki ja mummo.

3. Kiitokset vieraan varaisuudestanne! Terveiset lapsille.
    Me ollaan ehjänä perillä kotona.

4. Eevi ja Matti kävivät meillä tänään ja saimme tuliaisenne. Kaunis kiitos teille. On mukava lukea blokianne. Siunausta ja varjelusta teidän koko perheelleen jatkossakin.

LIISA KANGAS (Eevin täti)